28.03.2013 - 02:30 | Son Güncellenme:
Satış ve pazarlama organizasyonuna bağlı olarak yönetilen Eureko Sigorta Çağrı Merkezi çatısı altında yürütülecek faaliyetlerle Eureko Sigorta’nın iş hedefleri doğrultusunda hem hizmet hem de satış için önemli bir kanal haline gelen çağrı merkezi hizmetlerinin geliştirilmesi hedefleniyor.
Metin Tiryaki, Eureko Sigorta Çağrı Merkezi Direktörlüğü görevini üstlenmeden önce MyBilet’te Genel Müdür Yardımcısı olarak çalışıyor ve aynı zamanda farklı kurumlara çağrı merkezi alanında danışmanlık veriyordu.
Bank Asya Çağrı Merkezi Müdürlüğü yapan ve 1998 - 2010 yılları arasında Garanti Bankası Call Center Operasyonları Yöneticisi olarak çalışan Tiryaki, iş hayatına 1990 yılında AKK A.Ş.’nin Çağrı Merkezinde başladı. İstanbul Üniversitesi İşletme Bölümü’nü bitirdikten sonra Yeditepe Üniversitesi’nde Yönetim ve Pazarlama dalında yüksek lisans yapan Tiryaki, evli ve bir çocuk babası.